A cool and modern look with a high ‘eco-feel’, that’s what Aldi Netherlands wanted to create for a new chocolate bar for their chocolate private label Château. And see: Choco Cooky and Choco Biscy were born. Packaging with a strong purple color, product color signing and fashionable hipster typography.
==
Een moderne verpakking met een ‘eco-feel’, dat is wat Aldi Nederland wilde neerzetten met de nieuwe chocoladereep voor het private label Château. Et voilà: Choco Cooky en Choco Biscy werden geboren. Een verpakking met een sterke paarse basiskleur, smaakcodering en hippe typografie van nu.
For Look-O-Look Stepfive developed a striking, distinctive packaging and name for their 4D candy. The theme 4D is communicated as 3D dimensional sweets + the fun of Look-O-Look. Visibility of the Crazy Penguins, Bloopy Blobs and Octo Madness bags was a condition.
View the commercial Look-O-Look made to promote 4D candy here.
==
Stepfive ontwikkelde voor Look-O-Look een opvallende, onderscheidende verpakking en naamstelling voor hun 4D snoep, welke een extra hoge funfactor en speelsheid uitstralen. Het thema 4 dimensionaal lekker wordt gecommuniceerd als 3D snoep + de fun van Look-O-Look. Zichtbaarheid van de Crazy Pinguins, Bloopy Blobs en Octo Madness zakken was een voorwaarde.
De commercial die Look-O-Look ter ondersteuning heeft laten maken kun je hier bekijken.