Awareness and sustainability are written large for private label Mama Nature and are not seen as a necessary evil by them. Together with this colorful and strong graphic packaging design conceptualized by Stepfive, Aldi Netherlands brings another desirable article into its chocolate range.
==
Bewustzijn en duurzaamheid staan hoog in het vaandel bij private label Mama Nature en worden niet gezien als noodzakelijk kwaad. Samen met het sterk grafische en kleurrijke verpakkingsdesign van Stepfive kan Aldi Nederland weer een heerlijk product toevoegen aan haar totale chocolade range.
August 28th, 2015 | 03:13 pm
August 24th, 2015 | 02:17 pm
Stepfive created the packaging design for a range of high quality burgers for Aldi. Each different burger is packed in a luxurious box with eight sides and has its own specific colour setting. Classy and trendy design for premium quality meat.
==
Stepfive heeft voor Aldi het packaging design gecreëerd voor een range burgers van hoge kwaliteit. De verschillende soorten burgers zijn verpakt in een luxueus doosje met acht zijden en hebben elk hun eigen kleurcodering. Stijlvol en trendy design voor premium kwaliteit vlees.